Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Zdrowy tryb życia > Żywność ekologiczna

Ćwiczenia na ramiona

Zazwyczaj ćwicząc myśli się o brzuchu, o pośladkach, o udach, które mają przybrać odpowiedni kształt. Zapomina się przy tym o ramionach. W przypadku kobiet, mało która marzy o bardzo umięśnionych ramionach, jednak silne, zawsze się przydadzą. Szkoda zatem, aby ładna sylwetka została przyćmiona ramionami, które nie będą ani ładne, przez zwisające z nich fragmenty tkanki tłuszczowej ani silne. Żeby to zmienić wystarczy wykonywać ćwiczenia wzmacniające i kształtujące ramiona. Nie są one trudne i można je z powodzeniem wykonywać w każdym momencie lub jako przerywnik w codziennych zajęciach.
Najlepiej sprawdzają się ćwiczenia z hantlami, jednak jeśli nie ma się takich, wystarczy butelka z wodą. Litrowa lub półtorej litrowa.
Najprostszym ćwiczeniem jest stanięcie w lekkim rozkroku, wzięcie do ręki butelki z wodą i pochylenie się do przodu. Najlepiej żeby ciało tworzyło kąt prosty. Przez chwilę ręce mogą zwisać luźno. Po dziesięciu sekundach rękę z butelką zacząć odwodzić w bok. Na początku może być to dość ciężkie, ale każda kolejna rudna poprawi sprawność. Ćwiczenie nie tylko wzmocni ramiona, ale również mięśnie wokół biustu.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.