Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Sport > Siłownia

JADŁOSPIS NA CZWARTEK

Czwarty dzień zwykle bywa lżejszy. Jednak pamiętajmy. JADŁOSPIS NA CZWARTEK Jeżeli będziemy odczuwać duże zmęczenie skontaktujmy się z lekarzem. Możliwe, że ta dieta nie dostarcza nam istotnych składników. Wtedy należy je o nie uzupełnić. Nie obawiajmy się, że to zniszczy plan. Jest to korekta bez której cała dieta byłaby niemożliwa.
Po porannym rozruchu i toalecie pochłaniamy serek wiejski z kawą z mlekiem. Szybko przechodzimy do drugiego śniadania na które mamy przygotowane kanapeczki z chleba razowego. Na nich wędlina oraz ser żółty. Dodatkowo sałata rzodkiew pomidor i por. Do tego biała herbata z sokiem żurawinowym. Pora zacząć dzień. Na drogę weźmy sobie pomarańczę lub kilka mandarynek. Dobrym wyjściem jest także pyszne pomelo.
Obiad zaskoczy nas dziś filetem z kurczaka w sosie śmietanowo ziołowym. JADŁOSPIS NA CZWARTEK Do tego brokuły i koperek. Filet z kurczaka zrobiony na parze bez soli. Do przyprawienia zioła pieprz oraz papryka. Do tego wytrawne czerwone wino w ilości jednej lampki. Na deser czeka nas pyszna sałatka z arbuza liczi morel oraz i ananas. Wszystko to wymieszane razem z sosem ananasowo miodowym. Miód koniecznie spadziowy.
Kolacja bez szaleństw. Bułeczka na parze z sosem borówkowym. Pora iść spać. Przed nami piąty dzień diety.
Warto jeszcze dodać, że przez wszystkie dni diety należy pić duże ilości wody. Może być ona gazowana lub nie. Ona będzie oczyszczać organizm. Więc ma bardzo dobry wpływ na trawienie tego co spożywamy podczas całego dnia. JADŁOSPIS NA CZWARTEK Ponadto jest niezbędna do dobrego funkcjonowania. Teraz można powiedzieć dobranoc.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.