Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Zdrowie > Prosty sposób na zdrowie

JADŁOSPIS NA PIĄTEK

Piąty dzień to zwykle czas kiedy organizm pogodził się z dietą. JADŁOSPIS NA PIĄTEK Teraz jednak zbliżający się koniec może zniechęcić nas do pracy nad sobą. Zachowajmy szczególną czujność na nasze zachowanie. Czasem podjadać możemy nieświadomie.  Tu w pracy pochłoniemy paluszka tam u znajomych kilka ciastek. Pijmy wodę i pamiętajmy, że niewiele zostało.

Dzień zaczynamy jak zwykle aktywnie. Jeżeli jednak zauważamy jakieś niepokojące zmiany. Drżenie mięśni albo zawroty głowy zgłośmy się z tym do lekarza pierwszego kontaktu.

Po porannej toalecie pijemy kakao wraz ze zmielonymi ziarnami kawy. Możemy dodać trochę cukru. Bo całość będzie dość gorzka. Jednak nie więcej niż łyżeczkę.

Drugie śniadanie to bogactwo smaków. JADŁOSPIS NA PIĄTEK Będą to tosty z chleba razowego z sałatą cebulką  pastą rybną i serkiem pleśniowym. Pasta rybna powinna być zrobiona z tuńczyka odsączonego z tłuszczu, Najlepiej żeby był puszkowany w wodzie. Dobrze też sprawdzą się szprotki w sosie pomidorowym. To już kwestia naszego smaku. Do popicia herbatka zielona.

Obiad to pyszna ryba przygotowana na parze i przyprawiona aromatem do ryb. Można taki znaleźć w każdym sklepie. Kwestia przypraw jest jednak naszą wolą. Nie dodawajmy jednak soli. Ewentualnie do wody gotującej się poniżej ryby. Do przygotujmy sałatkę ze świeżych warzyw. Sałata odrobina czosnku rzodkiew pomidor i parzony brokuł.  Na deser zjedzmy kiść winogron. Do picia woda gazowana.

Na kolację wystarczy chlebek kukurydziany z serkiem mozarella. JADŁOSPIS NA PIĄTEK Jutro ostatni dzień więc niewiele już nam zostało.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.