Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Zdrowie > Pierwsza pomoc

JADŁOSPIS NA PONIEDZIAŁEK

Zaczynając dietę tygodniową musimy pamiętać, że nie jest ważne jak ambitne będą nasze zamiary tylko ile z nich uda się nam wykonać. Wykonywanie tego co zaplanowaliśmy jest podczas diety zadaniem priorytetowym. Niestety większość z nas nie ma pojęcia jakie znaczenie w skutecznym działaniu diety ma jej utrzymanie do ostatniego dnia. Wtedy nawet jeśli nie uda się osiągnąc sukcesu w pełnej skali mamy świadomość że zrobiliśmy wszystko i możemy być z siebie dumni.
Dzień pierwszy diety zacznijmy od ćwiczeń. Kilka skłonów przysiadów. Jest pełna dowolność. Następnie prysznic i poranna toaleta.
Pierwsze śniadanie niech będzie lekkie. Płatki z mlekiem i kawa bez cukru. To powinno nas pobudzić do życia.
Drugie śniadanie powinno być kaloryczne. Powinna to być jajecznica z jednego jajka do tego bułeczka razowa. Jeżeli nie lubimy jajecznicy równie dobrze możemy zjeść jajko na miękko. Do picia zielona herbata z sokiem owocowym. Na deser jabłuszko.
Obiad dwudaniowy. Zupa pomidorowa z ryżem oraz duszona jagnięcina z gotowanymi na parze brokułami. Do tego przygotujmy sobie dzbanek soku. Warto wypić kilka szklanek. Porcje nie powinny być duże. Ryż w zupie to góra trzy pełne łyżki. W drugim daniu dominować muszą brokuły jagnięcina ma być niewielki dodatkiem. Na deser zjedzmy pieczoną gruszkę jednak bez bitej śmietany. Do posypki cynamon.
Do kolacji nie podjadajmy. Jeżeli ma być syta to musi być zjedzona wcześniej. Kilka kanapeczek na waflach ryżowych z serem feta, papryką i cebulą. Na pierwszy dzień wystarczy.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.