Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Choroby > Otyłość

JADŁOSPIS NA ŚRODĘ

Dzień trzeci jest często dniem kryzysu. JADŁOSPIS NA ŚRODĘ Wszystko dlatego, że nasz organizm właśnie wtedy poznaje że zmieniły się nasze nawyki żywieniowe. Dlatego własnie w tym dniu zdarza się często że robimy odstępstwa od diety. Oczywiście nasza wola bywa słaba jednak nie możemy się tak łatwo poddawać. Wszystko jeszcze przed nami a nie zostało wcale dużo. Dodam tylko, że każdą dietę musimy zmodyfikować pod okiem lekarza do własnych warunków. Cały cykl jest tylko przykładowym i nie dla każdego będzie idealny.
Pamiętamy o rozruchu. Szybki prysznic organizm jest już na chodzie idziemy do kuchni na pierwsze śniadanie. Dziś musli z owocami. Banan jagody kilka truskawek. Do tego maliny – mogą być te „zasłoikowane” zimą. Całość zalewamy mlekiem i posypujemy połową łyżeczki pyłu kakaowego. JADŁOSPIS NA ŚRODĘ Jeżeli potrzebujemy to nieduża kawa.
Drugie śniadanie to chlebek kukurydziany z plasterkami jajka. Do popicia herbatka, tym razem czerwona. Ilość kanapek to najwyżej 3. Ma się na nich zmieścić nie więcej jak dwa jaja średniej wielkości.
Obiad to tym razem pożywny krem pieczarkowy z pieczonymi bez tłuszczu plackami ziemniaczanymi. Do popicia lampka wina. Deserem będzie sorbet owocowy. Około dwustu mililitrów wystarczy.
Kolacja jak zwykle lekka i pożywna. Będzie to tortilla z sałaty. Jako nadzienie znajdzie się serek feta rzodkiew pomidor i parzona papryka. Do tego lekki sosik śmietanowy z oregano. W zależności od wielkości liścia sałaty będą to dwie bądź jedna tortille. JADŁOSPIS NA ŚRODĘ Na dziś wystarczy. Można się położyć spać. Udało się nam właśnie przetrwać trzeci dzień.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.