Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Dieta > Czego unikać w zdrowej diecie?

JADŁOSPIS NA WEEKEND

Dzień szósty. Nie dajmy się euforii. To jeszcze nie koniec. W tym dniu jest najwięcej porażek bo wszyscy czują finisz na plecach jednak to jeszcze nie koniec. Dziś nie powinniśmy czuć zmęczenia dietą. Zwłaszcza, że nie jest ona bardzo surowa. Ma ona na celu oczyścić organizm ze zbędnych elementów. Trochę poprawić sylwetkę. Jak jednak czujemy się źle powinniśmy zwrócić się do lekarza i skonsultować to co jemy.

Szybki rozruch ogarniamy się w łazience i schodzimy ma pierwsze śniadanie. Śniadanie to  maślanka owocowa. Szklana wystarczy. Nie pijemy kawy.

Kawę zastąpi nam co innego podczas drugiego śniadania. Będzie ono pożywne jak zawsze. Dziś będzie to pita z sałatką warzywną. Możemy wybrać rodzaj. Jednak bez żadnych sosów. Ewentualnie troszkę oliwy. Do popicia zielona herbata z ekstraktem z guarany. To będzie naszą kawą. Na drogę weźmy sobie jabłuszko.

Obiad to dwa dania. Sos grzybowy. Na drugie danie znów pita, tym razem z warzywami strączkowymi do tego sos czosnkowy bez majonezu. Jedna wystarczy bo obiad jest dwudaniowy. Do niego białe półwytrawne wino. Deser to gruszka nadziewana kiwi z sosem czekoladowym z czekolady deserowej.

Kolacja skromniejsza. Szklanka jogurtu naturalnego z łyżeczką sosu z czekolady deserowej. Jeżeli do rana wytrzymamy bez podjadania to znak że wygraliśmy tą dietę. Mam nadzieje że czujemy się zdrowsi. Jest ona przeznaczona do osób średnio aktywnych fizycznie i ma na celu głównie nauczyć zdrowego żywienia. Jest ona kierowana zdrowym rozsądkiem. Więc nie powinna być uznana za świętość. Ale jest pewnym wyznacznikiem tego gdzie ma iść zdrowe żywienie.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.