Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Sport > Trening

JADŁOSPIS NA WTOREK

Drugi dzień jest chyba najprostszym ze wszystkich. JADŁOSPIS NA WTOREK Jesteśmy już po trudnej decyzji podjęcia diety. Teraz jesteśmy rozpędzeni. Sprawia nam radość to, że lepiej się odżywiamy. Kryzys jeżeli ma nastąpić to nie dziś. Jednak ten dzień też jest ważny. To dopiero początek więc często nie wytrzymujemy i podjadamy mówiąc sobie że to ostatni raz. Pamiętajmy nie możemy tak zrobić. Żadnych wyjątków od reguły być po prostu nie może.
Tak jak poprzednio po przebudzeniu zróbmy poranny rozruch. Nie ma to być duży wysiłek. Zwyczajnie dajmy się rozruszać organizmowi. Znów pod prysznic. Pora zacząć odżywiać nasz organizm
Na pierwsze śniadanie wystarczy nam w zupełności jogurt naturalny z czekoladowymi płatkami śniadaniowymi. Do tego oczywiście nie za mocna kawa. Dziś może być z mlekiem.
Siłą na cały dzień będą dziś tosty z ciasta francuskiego z parówkami, papryką i mozarellą. Musimy je upiec troszkę wcześniej. JADŁOSPIS NA WTOREK Można jeść je na zimno albo odgrzane. Do tego zielona herbata.
Obiad tym razem jednodaniowy. Zjemy pożywną sałatkę z Jajakami sałatą pekińską i lodową. Do tego sos winegret i zioła prowansalskie. Dodajmy do niej także grzanki z chleba razowego oraz cebulkę. Nie może obyć się także bez pomidorków koktajlowych. Całość powinna być bardzo pożywna. Do popicia tym razem weźmy wino wytrawne. Na deser płatki jabłuszka w polewie z czekolady deserowej. Ale nie więcej jak z jednego jabłka.
Kolacja będzie bardzo smaczna. Weźmy serek wiejski. Dodajmy do niego oregano bazylię i odrobinę pieprzu. JADŁOSPIS NA WTOREK Wymieszajmy i taką przyprawioną pastę nakładajmy na tosty z chlebka razowego do picia kakao z mielonego kakaa.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.