Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Sport > Ćwiczenia aerobowe

KALORIE DLA KAŻDEGO

Jeżeli zbliża się wiosna to wielu z nas zacznie szczególnie obserwować kalorie. KALORIE DLA KAŻDEGO Szczególnie te które będziemy mieli spożyć, Zacznie się skrupulatne liczenie i dobieranie produktów tak by nie ich wartość odżywcza nie przekroczyła określonej liczby kalorii. Jednak nie zawsze pamiętamy, że to co dla nas dobre dla innych będzie bardzo szkodliwe. Szczególnie jeśli chodzi o spożycie kalorii. Jaka jest więc idealna ilość kalorii w posiłkach?

Odpowiedź praktycznie dla każdego będzie inna. Jedni potrzebują więcej inni mniej. Nawet jeśli są w podobnym wieku i mają tą samą pracę. Te różnice wynikają z masy ciała i masy tkanki mięśniowej, metabolizmu i przyzwyczajeń.

Są jednak pewne normy którymi warto się kierować gdy szukamy odpowiedniej ilości kalorii dla nas. KALORIE DLA KAŻDEGO Musimy jednak pamiętać ponad wszystko, że są to przybliżone wartości, a dopiero po konsultacji z lekarzem będziemy mogli stwierdzić ile dokładnie kalorii nam potrzeba.

Osoby pracujące ciężko fizycznie potrzebują najwięcej. Przyczyna jest nadzwyczaj prosta. Oni po prostu dużo spalają. Dla nich dawką dzienną będzie około trzech tysięcy. Dużo więcej niż przeciętny człowiek. Muszą przez to spożywać duże ilości mięsa i kalorycznych warzyw.

Przeciętna wartość kalorii dla kobiety w wieku dojrzałym to około dwóch tysięcy. Podobną wartość będzie potrzebować nastolatek. Jednak ich diety będą się różnić. Nastolatek szczególnie potrzebuje materiału budulcowego. Białka oraz wapń powinny być obecne w dużych ilościach. Kobieta natomiast potrzebuje zbilansowanej diety. KALORIE DLA KAŻDEGO Chyba że jest w ciąży. Wtedy to zupełnie inna historia.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.