Jesteś tutaj: zdrowytryb.pl > Ruch i ćwiczenia fizyczne > REGULARNA SIŁOWNIA SPOSOBEM NA MIĘŚNIE

ZIMOWE SPOSOBY NA DOBRĄ KRZEPĘ

Dość na razie z wiosną. Wszyscy widzą jak jest pięknie. Wróćmy się może o kilka miesięcy w czasie. Powiedzmy do późnego listopada, albo początków grudnia. Czy wtedy ktoś z was martwił się o to, żeby przetrwać zimę z pełnią sił? Chyba niewielu z nas tak o tym myślało. Jest to jedna bardzo ważna sprawa, bo łatwiej jest coś zrobić przez kilka leniwych miesięcy niż w nawet najbardziej aktywne dwa tygodnie. Jak więc dbać o krzepę i siłę podczas zimnych miesięcy? Odpowiedź na to ciekawe pytanie postaramy zamieścić się w tekście poniżej.
Zima to czas odpoczynku. Dzień jest krótki, święta i ferie rozleniwiają dodatkowo. A podczas długich zimowych wieczorów wolimy posiedzieć przy książce z filiżanką kawy. Jednak jak wyżej jest napisane. Wystarczy minimum aktywności żeby efekt za kilka miesięcy był doskonały.
Zróbmy kilka ćwiczeń rano. Tak na pobudzenie. Nie dajmy się mrokowi za oknem i rozpocznijmy dzień z dużą dawką energii. Wystarczy kilka przysiadów. Kilkanaście skłonów parę brzuszków. I tak przez 4 miesiące. Sto dwadzieścia dni lekkich ćwiczeń da nam około tysiąca powtórzeń skłonu czy przysiadu. Podczas dwóch tygodni ciężko by było o taką intensywność.
Jak mamy chęci to idźmy na siłownię. Choć to pewnie będzie ciężkie zadanie bo brak słońca zimą odbiją się na naszym samopoczuciu bardzo negatywnie i nie mamy chęci na duży wysiłek podczas tych miesięcy.
Zawsze możemy pojechać na aktywne ferie. To chyba dobry powód by w końcu się poruszać. Narty albo deska. Może wycieczka po zaśnieżonych stokach. Ciekawie wyglądają mazury zimą. Wtedy jest tam pusto i można spokojnie podziwiać naturę. Sposobów jest wiele. Wybór będzie należeć do nas.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.